Submission ergens te zien?

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.NL
Thu Dec 9 20:01:08 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Thursday 9-12-2004 11:50, Tjerk Jouwstra wrote:
><knip>
>Kan je een bouwvergunning voor een bouwwerk afgeven, als daar expliciet in een
>gesepareerde vrouwenruimte wordt voorzien, of in de bouw van huizen, waarin
>de vrouw ongezien voor de vreemde mannelijke bezoeker kan wegvluchten?
><knip>

Glenn Mellonius answered:
>Ik ben bang dat dat niet kan.
>Er worden genoeg gebouwen neergezet met een gesepareerd damestoilet.

Mijn antwoord daarboven is helaas in de haast verkeerd opgesteld, en geeft
niet weer wat ik bedoelde.
Het moet zijn:

Ik ben bang dat dat WEL kan, oftewel,
Ik ben bang dat HET WEIGEREN VAN EEN BOUWVERGUNNING niet kan.
Immers er worden zonder problemen gebouwen neergezet met een gesepareerd
damestoilet.
En dan kan je niet aankomen met het argument dat anderssoortige
gesepareerde vrouwenruimtes NIET kunnen.

Ik ben het dus eens met Tjerk dat er eigenlijk geen aparte ruimtes moeten
zijn voor vrouwen en mannen.

Glenn Mellonius