Submission ergens te zien?

Thu Dec 9 15:50:32 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL> schreef eerst...
>Ik vroeg hoe jij wist dat Ayaan er niet aan gedacht had,

 Kennelijk niet, toch ? En die film werd toch gemaakt voor de buitenlandse
 markt ? Dan gaan Hirsi Ali-adepten er de boer mee op in een aantal Moslim-
 landen en dan merken ze dat er een kleinigheid over het hoofd is gezien.
 Nu zag ik het zelf ook over het hoofd maar ja, het was mijn film dus niet.

 En als ik dat opmerk, ontken je eerst dat het op de radio was, vervolgens
 zou ik dat radioprogramma maar verzinnen en nu heeft ze er kennelijk weer
 juist weer wel aan gedacht of zo. Het is voortdurend volkomen onduidelijk
 waar je het over hebt sinds Van Gogh vermoord is.

>ik vind dat politiek niet relevant, wat zij wel en niet doet,

 Waar heb je het er dan voortdurend over ? (Is wel wel relevant maar niet
 politiek relevant of zo ?). Het is voortdurend volkomen onduidelijk waar
 je het eigenlijk over hebt. En dat terwijl je momenteel 2/3 van deze lijst
 volschrijft over Hirsi Ali... houd daar dan gewoon 's mee op. Niemand is
 in dat rare mens geintersseerd.

 Marc Fluks, Amsterdam