Submission ergens te zien?

Thu Dec 9 14:47:52 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL> schreef eerst...
>Amnesty International constateerde alders dat Ayaan was vergeten dat veel
>moslims de koran en haar film niet kunnen lezen??? (...) klinklare onzin
>volgens mij
 ...en daarna dit...
>Jij verzint dat anderen er niet aan gedacht hebben, Marc,

 Fritz, zo komen we (opnieuw) niet verder. Je roept maar wat. Het boven-
 staande is immers in strijd met elkaar.

>Ayaan is geen thema hier, zoals Wim Kok dat niet was. Thema's hier zijn
>hoe de samenleving functioneert of niet,

 Da's dus mijn invalshoek. Jij zegt voortdurend dat ik met Hirsi Ali bezig
 ben, niet ik. Ik kijk wel uit...

 Fritz schreef eerst...
>Op deze lijst lees en schrijf ik over maatschappelijke problemen en
>oplossingen. Wat een individu wel en niet doet is geen maatschappelijk
>probleem.
 ...en daarna dit...
>Ayaan doet het goed gezien hoe ze functioneert en lief en liefhebbend en
>met compassie goed uit haar beheerste en zeergenuanceerde woorden komt.

 Als je dit soort constructies (die niemand kan volgen) niet langer maakt,
 gaat het een stuk beter. (Ook dit is immers in strijd met elkaar).

 Fritz, je doet er goed aan hiermee op te houden. De 'heks' is bezig om
 ook jou te betoveren. Als je wel doorgaat, kom je er op een gegeven moment
 niet meer uit. Ontsnap aan haar greep op jou nu het nog kan. Dit gaat dus
 geheid fout.