Verzoek van Wilders

Wed Dec 8 14:06:15 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vraag je opnieuw beleefd, Ger,

Je aanhoudende beledigende en belasterende kwalificaties over mij en andere
andersdenkenden en over de door jouw verdraaide woorden van mij nu
eindelijke te staken.

Theo van Gogh is nu al 5 weken dood, het moment dat je begon met je
ondeindige reeks laster, smaad, aanzeten tot haat en zelfs privé-mails aan
mij waarin je probeerde te dwingen onder dreiging. Genoeg is genoeg. Het is
duidelijk dat je niet geinteresseerd bent in politiek inhoudelijke
discussies. Niet geinteresseerd bent in wijzer worden met elkaar, laat staan
het vaak of soms eens worden.

Hoe dan ook, dit is een politieke discussielijst, over politieke
onderwerpen.
Geen poezie- of fictielijst waarin je naar hartelust mensen mag beledigen en
belasteren door hun woorden voortdurend te verdraaien en te speculeren over
wat ze niet zeggen, niet vinden, niet bedoelen, en daarmee aan te zetten tot
haat.

Fritz