Submission ergens te zien?

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Wed Dec 8 12:13:04 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Marc & Mark,
>
> En eerst betalen...
>
> Ik heb het ding voor de geinteresseerden even hier gezet:
>
> http://www.tuxtown.net/misc/submission/ (Avi, 44 Mb)

Bedankt Henk, ik heb Submission I gedownload en bekeken.

Als onze vrijheid van godsdienst toedekt wat hierin verteld wordt, dan
is ook onze wet de middeleeuwen nog niet ontstegen.

Pure slavernij, bij gelegenheid verhuld door wat mooie, onware woorden.

Het is fout dat deze korte film nu weggecensureerd is:

"Regrettably, IFILM has been asked by Theo Van Gogh's production company
in Amsterdam, Column Producties, to discontinue playing the film, as of
Dec 3, 2004.

We did our best to convince them that this film needs to be seen, but
they were adamant, and since it is their property, we had no choice but
to agree."

En laat vooral Submission II er komen, als Hirsi Ali het wil. Een islam
die vrouwen onderdrukt is niet verenigbaar met onze maatschappij, en dat
moet gezegd worden, op een zo indringend mogelijke wijze.

Bart Meerdink