California put put

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Dec 6 19:45:43 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er is nog wel een ergenis aan toe te voegen wat het milieu aangaat.
Zodra je auto ouder is dan 20 jaar hoef je helemaal geen belasting meer te
betalen, old-timer heet het dan. Dat dat juist de grootste brandstofslurpers
zijn is blijkbaar niet van belang. Kijk maar eens goed rond het zijn er
nogal wat. Vooral de grote bakken.

Ger