IND wil baby het land uitzetten

Mon Dec 6 15:39:18 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vind sinds iemand mij erop wees slechts 3 pagina's op mijn naam, Ger,

Maar het is weer geen onderwerp van deze lijst.

Op deze D66-discussielijst ben ik de enige Fritz en jij de enige Ger,
voorzover bekend, dus wat is nu je punt?

Dat als je mij vragen stelt en e-mailt, en mij belastert, dat over een
denkbeeldige of andere Fritz gaat? Schep dan geen verwarring en maak
duidelijk dat je per ongeluk mij je vragen e-mailt of een andere Fritz
bedoelt dan mijn persoon die je zo graag bespreekt.

Fritz