De rol van de lijstbeheerder

Mon Dec 6 15:35:16 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik begrijp de relevantie van je vragen niet, Ger,

Zeker niet voor deze lijst.

Dit is geen discussielijst over mij of over jouw fantasieën over mij.

Ik heb er geen behoefte aan jouw fantasieën en leugens te ontkennen.
Die zijn voor jouw rekening,
Ik betreur het slechts dat je deze D66-diuscussielijst ervoor misbruikt.
En zou willen dat je ermee ophield mij te belasteren met je fantasieën en
leugens.

Fritz