Neo-nazi's en homo's pal achter Hirsi Ali & Het gelijk van Dijkstal (2)

Mon Dec 6 13:55:38 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mij lijkt dat alleen daders en ophitsers en gedogers en degenen die hun
verantwoordelijkheden niet namen schuldig zijn, Marc,

Tenzij ze uiteraard al het goede en noodzakelijke gedaan hebben wat
redelijkerwijs mogelijks was.

Nodig is in ieder geval tegengas te bieden tegen wat op Balkenendes Europese
Waardendebat genoemd werd als enige niet toegestane door vrije
meningsuiting: moord en brand schreeuwen in een ruimte waaruit een massa
niet kan vluchten...
Dat is wat Thom de Graaf e.v.a. en jij doen...
Mensen wijs maken dat Pim of Ayaan moord-e en brandgevaarlijk is. Als
Volkerts en Mohammed's dan gaan blussen, ben je m.i. medeverantwoordelijk
voor het waanidee dat ze vele levens redden door te moorden.

Fritz