Paswoord voor archief

Mon Dec 6 12:58:01 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren blijkt weer eens iets te hebben getetterd:

> zijn. Er zijn twee figuren op internet die met elkaar hebben
> afgesproken
> dat ze mij zouden gaan "slopen" (hun letterlijke tekst). Een van die
> figuren gaat door het internetleven als 'Muijz'.

Gaarne binnen 48 uur de bewijzen bij deze bewering in
mijn mailbox, of de bewering terugnemen meneer Van
Meeteren.

> Op Wikipedia doet men
> het anders. Daar wordt elk misbruik van het medium, daar wordt elke
> privé-vendetta in de kiem gesmoord en wie misbruik maakt van de
> openheid
> van het medium door anderen met opzet te beschadigen wordt gewoonweg na
> twee waarschuwingen geblokkeerd.

Geen idee hoe u daar bij komt hoor.

> Laat dat een les, zijn. En tegen van Lingen zeg ik: als ik NIET
> reageer,
> waartoe jij me kennelijk oproept, dat gebeurt er dit: in het archief
> staan
> jarenlang de meest onzinnige beschuldigingen en geen reactie/ontkenning
> mijnerzijds. Wat doet het Muijzentiep dan? Na drie jaar krijg ik te
> horen:
> mijnheer van Meeteren heeft toen niet gereageerd en gaf daarmee
> kennelijk
> zijn ongelijk toe. Zo werkt dit tiep. En de beheerders laten het
> [...]

Het is dus precies andersom; in dat archief staan
de meest onzinnige beschuldigingen aan mijn adres.
Nu dus weer dat ik zou hebben afgesproken dat ik
iemand zou slopen. En als ik dan om bewijzen vraag
dan verstrekt Van Meeteren die niet, maar zijn
beschuldigingen neemt hij ook niet terug.

Dat moet nu echt eens afgelopen zijn meneer Van
Meeteren. Of u verstrekt mij alsnog de bewijzen voor
uw beschuldigingen, of u neemt de beschuldigingen
terug. Is dat duidelijk?

Erik vdMb