Paswoord voor archief

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Mon Dec 6 12:55:47 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ok nog 1 keer dan. Wat pray tell heeft het onderstaande, waar ik het geheel
mee eens ben, te maken met het kinderachtige gekwebbel op deze lijst????
Pak die dingen aan...
RANT1

Eerst wordt er slecht asphalt geled op een stuk van de A16, mede door de
onderhandese betalingen die verricht worden en dus niet besteed aan het
wegdak. Mja das waarschijnlijk een ander discussie.
Toch, net als de bladeren op de rails, wordt het den volke kond gedaan dat
het ECHT waar is het asfalt slijt te vlug. We hebben hier in Amerikaland 6,5
miljoen kilometer snelweg en ik, Lenny heb hier nog nimmer van gehoord.
Wat to do?
We kunnen niet repareren, nee das waarschijnlijk technologisch gesproken
over the top he.
Dus verlagen we van de ene op de andere dag de snelheid op dat stuk weg naar
70 kilometer per uur. Dan slijt het asfalt niet meer Persoonlijk zou ik
zeggen sluit et af, slijt het helemaal niet meer.
Maar hier is dus de misrekening van lenny want in een mum van tijd staat de
heilige hermandad, wiens middlename al eeuwen lafaard is, klaar om de
schapen een bon aan te smeren. Ze pakken 2/3 van 1400 automobilisten om het
tekort te dekken? Om geld te krijgen om het wegdek te repareren?
Bad faith? Bad faith?
Een ieder die hier niet achter op zijn k*t van staat, en enig
meningsvormende invloed heeft en er niets mee doet is schuldig aan Bad
Faith. Dit heeft niets te maken met rechtsorde en alles met arrogantie.
Waar is de tweede kamer in dit soort gevallen? Dat zal lenny even uit de
doeken doen. Die hebben trouw gezworen an de konnegin, niet aan die
automobilisten. Go Figure

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/