Paswoord voor archief

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Mon Dec 6 12:04:00 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Mijn commentaar betrof het beschamende gekibbel tussen Ger en Fritz.

Ik zal wel niet hebben opgelet toen jij en Muiz er weer eens tegenaan
gingen.
Het principe blijft hetzelfde, zodra er een woordelijke patstelling is, en
de discourse bestaat uit het herhalen van zetten op de meest kinderachtige
welles/nietes manier die tot ABSOLUUT niets leidt. Dan moet je wijs, of in
ieder geval oud genoeg zijn om te stoppen.
Zelf gebruik ik al jaren het woord: enuf
Een echt open forum van de SP is zo'n jaar of 5 terug geheel naar de klote
geholpen door enkele trolls, niet veel anders dan jullie wanprestatie.
Hetzelfde is gebeurd met een VVD forum.
Als dat het doel is, dan hebben jullie het in ieder geval gedeeltelijk al
bereikt
Dit nodeloze geschreeuw hoort op de Albert Cuyp thuis. Niet op een
discussielijst waar 70+ totaal niet geinteresseerde nog participerende
deelnemers in het schreeuwen moeten lijden onder 2 (nu 4) querulerende
dissonanten {:-))
Bah
lenny
Slime, the agony of water