Hirsteria: Studiebiografie Hirsi Ali

Sun Dec 5 10:27:10 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zou je eigen biografie hier eens gaan publiceren, Marc,

Als het voor het inhoudelijke debat allemaal zo interessant is wat er over
deelnemers aan het debat allemaal bekend is. Ik zie dat niet hoor, maar
vertel alles maar over jezelf als je denkt dat we daarmee de inhoud van je
bijdragen pas goed kunnen beoordelen. Misschien is dat in jouw geval ook zo,
en denk je daarom dat dat in alle gevallen dus ook zo is. Ik blijf
geinteresseerder te horen op welk punt je het eens en oneens bent met Ayaan
en anderen en hoe jij maatschappelijke probemen ziet en oplost. Ayaan dopt
haar eigen boontjes wel zolang niemand haar vermoord.

Fritz