C-span (was: Al Qaida revealed)

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sat Dec 4 17:05:57 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Uitstekend Bert. Ik hoop wel dat het dezelfde breedte heeft als C-Span,
dus niet slechts live beelden van het parlement, maar ook
persconferenties van politieke organisaties, boekpresentaties, live
beelden van politieke gebeurtenissen (zoals demonstraties of recentelijk
in de VS de opening van de Clinton Library), beelden van
discussiebijeenkomsten van thinktanks, zoals de Al Qaida conferentie van
de New America Foundation, die ik mailde naar de lijst.

Nog een aanbeveling, probeer een Europees netwerk van C-span's op te
zetten zodat men uitzendingen van elkaar kan overnemen. En vergeet het
bestaande C-Span in de VS niet, natuurlijk...

Goed initiatief Bert, ik ben benieuwd wat er uitkomt.

GRoeten,
MArk