Paswoord voor archief

Sat Dec 4 17:06:25 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Succes met alle tips, Ger,

Het spijt me voor je, dat ik, als ik de relevantie van je speculaties en
vragen niet begrijp, daar ondanks jouw dringende verzoeken, niets tegenover
zet, zoals jij dat noemt.

Ik hoop voor jou dat er voor jou ook heel veel hoop gloort, al ontgaat me
waarop je hoopwensen betrekking hebben.

Prettig weekend, gezellige pakjesavond, of een leerzaam museumbezoek, of wat
er hier zoal allemaal gewenst wordt, met spekjes erin zou dominee Gremdaat
zeggen.

Fritz