Paswoord voor archief

Sat Dec 4 10:43:27 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Ger-aas"  :)))))))))))))))))))))))))

Tja, waarom zet je je manipulatieve therapie niet om in het als vrijwilliger
werken aan een nieuwe naam voor deze van oorsprong politieke discussielijst
van D66 (totdat een ellenlange door typisch laaglands laffe wegkijkers
gedoogde lastercampagne tegen Hein van Meeteren leidde tot het doorknippen
van de link van D66 naar deze lijst)?

Gezien je verslaving met je monomane door vermeend racisme geobsedeerde
linkse "vriendjes" aan het uitwijken van ratio en inhoud naar persoonlijk
ger-aas door roddel en achterklap op grond van vervorming en uit de context
halen van je verknipsels en verplaksels dacht ik zelf aan de
SP-discussielijst, voluit de Story- en Privé-discussielijst.

Heb je je wekelijks voorgeschreven dosis roddelbladen voor je Weekend al
weer binnen gehaald?

Fritz