Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Dec 3 14:09:53 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee, niet doen Marc, niet mee ophouden. Niet net nu ik lees dat ik niet de
enige op de lijst ben die niets weet, niks kan, speculeert en fantaseert
over Fritz. Niet net nu, dat ik niet de enige ben die alles verdraaid en
leugens vertel over de heks Ayaan, scheldkanon van Gogh, darkroomambassadeur
Pim, en tutje Wilders.
Ga nog effe door Marc, ik vind het heerlijk vermakelijk, lig soms echt in
een deuk hier. Het zou dus jammer zijn dat je stopt met de discussie, nou ja
discussie, het trachten Fritz iets aan het verstand te brengen. Hij is nu
eenmaal zo in zijn wijsheid doorgeschoten dat hij weleens een dingetje niet
helemaal goed leest, over het hoofd ziet zeg maar. Hij heeft natuurlijk met
al die wijsheid altijd en overal gelijk gekregen en wedstrijden in
discussies altijd gewonnen dat het soms een klein beetje zwaar valt dat hij
dat hier niet meteen krijgt. Zelfs niet als hij met een bombardement aan
mails zijn standpunten telkens maar blijft herhalen en anderen er op blijft
wijzen dat ze niets weten, niks kunnen etc. Je zou daar toch wat begrip voor
kunnen hebben Marc. Hij heeft het er zo druk mee dat hij daarin natuurlijk
geen rekening kan houden met de meningen van anderen en ook nog daarop
ingaan of nog erger een vraag te beantwoorden. Dat zou teveel gevraagd zijn
hoor, dat mogen we niet verwachten. Hij moet tenslotte ook nog regelmatig de
hele stad door om aangiftes te gaan doen en dergelijke. Dus een beetje
compassie met Fritz moet je wel hebben.
Daar komt nog bij dat ook jij lid bent van de levens- en staatsgevaarlijke
politieke partij D66, dus dien je Fritz als medelid juist te steunen. Hoe
haal je het in je hoofd om er voor te zijn dat mensen naar de rechter kunnen
gaan om een film van huppeltrutje Ayaan te verbieden, ze kunnen toch veel
beter wachten tot hij klaar is en dan aan het moorden slaan. Een paar
kogeltjes zijn toch lang zo duur niet als dat gedoe bij de rechter.
Hirsi die nu op haar onderduikadres, waarvan niemand mag weten waar het is
behalve de hele politieke pers, in haar eentje heel Nederland aan het
besturen is. Ze doet haar kamerwerk in haar eigen kamer nu, en wel helemaal
alleen. Alleen Fritz weet verder waar ze zit, hij weet tenslotte precies wat
ze momenteel wel en niet doet. Doe het maar eens na, al dat werk en dan ook
nog tussendoor even een filmscript en ook nog een boek schrijven.

Nee Marc, neem een voorbeeld aan Fritz, als je mensen wil overtuigen van
jouw mening heb je geen argumeneten nodig maar een hele hoop ijver. Gewoon
30 of 40 mail per dag sturen met elke keer weer blijven herhalen hoe het is
volgens jou. Misschien dat anderen op de lange duur het wel gaan geloven.
Blijven roepen dat anderen niks weten of kunnen, alleen maar over hemzelf
speculeren en fantaseren. Op de lange duur haken ze dan wel af, moe als ze
er van worden, en zie, dan heeft Fritz zijn gelijk.

O ja, Marc, mijn zus is niet verhuisd :))))

Ger