Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Fri Dec 3 13:04:22 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je helpt mij niet met je onzinnige speculaties, Marc,

Dat ik me zou identificeren met mensen waarvan jij bout stelt dat er iets
mis met ze is en het dus ook met mij niet goed gaat.

Je helpt zo slechts jezelf je eigen waanideeën over andersdenkenden overeind
te houden. En die waanideeën en je heksenjacht op Hirsi Ali leiden wel tot
iets:
het om zeep helpen van het debatklimaat en de democratie.

Met andersdenkenden en mij is niets mis, Marc,

Met jouw heksenjachten en obsessie met vermeend racisme is alles mis.

Fritz