Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Fri Dec 3 11:31:52 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>:
>Je hebt het interveiw met Ayaan dus niet gelezen.

 Ja, dat heb ik wel. Ik heb er zelfs speciaal de NRC voor gelocht want
 het staat niet kosteloos op Internet. Het is een interview met een
 volslagen idioot. 'Shortcut to enlightenment' refereert hoe dan ook naar
 oosterse religies (hindoeisme, zen-boedhisme - mag dat dan weer wel ?).

>niamand heeft haar kennis en uitlatingen nodig om

 Ze heeft helemaal geen kennis. Mevrouw kan niets, weet niets, doet niets.
 Ze roept maar wat. Net als Pim Fortuyn. Nu weer dat er een boek van haar
 gaat uitkomen... waar is dat boek dan ? Is het de bedoeling dat de uitge-
 ver van zoiets ook gaat worden vermoord ? Is dat boek louter een excuus
 om weg te kunnen vluchten uit de politieke werkelijkheid ? (Zelf zou ik
 op het laatste gokken, maar ik weet dat natuurlijk ook niet.)

 Als ze haar kamerwerk niet wil doen, waarom treedt ze dan niet terug ?
 Dat lijkt me een zeer legitieme vraag. Ze hoort in de Kamer te zitten -
 maar dat deed ze ook al nauwelijks VOOR de moord op Van Gogh.

>Dat jij veronderstelt dat problemen niet bestaan als je een spreker
>wegdenkt

 Ik veronderstel helemaal niets. Hirsi Ali is een schoolvoorbeeld van hoe
 schadelijk ongeremde immigratie voor Nederland is. Dat zij overhoop ligt
 met het Islamitische geloof en andere immigranten van de meest waanzinnige
 dingen beschuldigt, wil niet zeggen dat Islamitische immigranten gevaar-
 lijk zouden zijn of zo (dat is xenofobie). Het geeft slechts aan dat haar
 de toegang tot Nederland ontzegt had moeten worden.

 Oftewel: Hirsi Ali heeft optimaal geprofiteerd van dezelfde politieke
 correctheid die ze om zeep wil brengen. Leugenachtig wijfie dus.

>Ayaan doet haar werk als volksvertegenwoordiger uitstekend,

 1. Welk volk vertegenwoordigt ze ? Het Somalische, Nederlanders, Marok-
    kanen ?
 2. Wat geeft ze in de Kamer zoal gedaan ? Noem 's een voorbeeld...

 Waarom identificeer jij je zo met Fortuyn, Van Gogh en Hirsi Ali ?
 Ook nog eens mensen waar iets mis mee is... dan gaat het toch niet
 goed met je ?