Moslims eisen verbod vrijheid meningsuiting

Thu Dec 2 23:02:09 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Begeef je niet in je volgende waanvoorstelling. En speculeer niet over mijni
gezond verstand. Theo was niet een persoonlijke vriend en ik heb duizend en
één keer meer afstand van deze an andere zaken dan jij van mensen op de Dam
die je als bruinhemden ziet en Ayaan Hirsil Ali van wie jij volledig
geobsedeerd bent.

Haar uitspraken in haar intervwie met NRC zijn zoals anderen constateerden
gematigder en beheerster dan die van menigeen in de regering of HM's
hysterische persoonljk adviseurs. Het zou goed zijn als jij net als haar met
beide benen stevig op de grongd ook eens met al is het maar een klein
teentje eens evenjes de grond raakt. Ik weet hoe lekker zweven kan voelen,
maar jouw zweverijen zijn gevaarlijk voor de ontwikkeling van onze
samenleving.

En wees niet zo bang voor kale feiten, gewone mensen. Het zijn niet allemaal
racisten die zich niet willen laten offeren aan de bescherming van
godsdienstwaanzin en door vermeend racisme geobsedeerde politiek "correct"
denkenden. Juist onder jouw geloofsgenoten wordt gepapegaaid en met
oogkleppen op gekeken naar de samenleving, en wordt stelselmatig haat
gezaaid en steun gegeven aan fanatici en extremisten. Neem bijvoorbeeld Hans
van Mierlo die onwetend van de echte wereld buiten zijn
grachtengordeltuintje begrip toont voor mannen die liever zijn schedel
doorboort met een gloeiende spijker dan dat hij een hand geeft aan minister
Verdonk omdat zij een vrouw is. Dus als je de term verkeerde mensen
gebruikt, dan weet ik er nog wel een paar...

Fritz