WRR: Bemoeizucht overheid werkt verstikkend

Thu Dec 2 09:29:31 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En ondertussen worden de regels uitgebreid en uitgebreid, mark,

En wordt steeds meer ingegrepen met detailregels in de levens van mensen en
hun portemonnee's. De belastingen worden nog ingewikkelder en de sociale
uitkeringen en inkomensafhankelijke bijdragen en toeslagen worden in ras
tempo uitgebreid naar partnerafhankelijk en verbreed naar bijna alles.

Fritz