Opzegging lidmaatschap

Mon Aug 30 22:25:21 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ellen Vunderink <evu at PLANET.NL> schreef:
>Alleen vraag ik me steeds meer af waarom ik loyaal zou willen zijn
>aan een partij die, onder het mom van pragmatisme, niet loyaal is
>aan haar gedachtengoed, aan haar partijprogramma en aan haar leden.

 Strikt gesproken lijkt me dit iets om de partij-voorzitter op aan
 te spreken. Hij is immers degene die kritiek binnen de partij op
 de koers van de partij een plaats dient te geven. Anders ontspoort
 of de koers van de partij nog verder dan thans het geval zij, of
 de kritiek daarop (of beide). En daar zit niemand op te wachten.

 Het zou toch vreselijk zijn dat D66 kapot gaat louter omdat Balken-
 ende niet helemaal goed bij z'n hoofd is.