Van milieupartij tot asfaltpartij

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Sat Aug 28 18:33:54 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op deze heerlijke zaterdagmiddag nam ik weer eens een kijkje op de lijst.
Ik had niet gedacht een dialoog tussen Muijz en Meet aan te treffen. Ik
was ervan overtuigd dat het hele leven, álles, permanent aan verandering
onderhevig is. Niets blijkt minder waar. Jeetje, wat een ontdekking
tijdens de borrel. Heren, het ga u goed. Ik hoop dat ook uw levens, en de
zaken die u bezig houden, op een dag veranderen. Dat maakt het leven een
stuk leuker :-)

>In Spanje is de ontwikkeling derhalve bottom-up gegaan, in Nederland
>gaat het structureel regentesk top-down. En zelfs een
>anti-regentenpartij als D66 doet daaraan mee.

Ik ben er niet overtuigd dat de Spanjaarden zo verstandig gestemd zouden
hebben, hoe wrang dat ook dit nadeel een voordeel hep, als die
verschrikkelijke bomaanslag niet had plaatsgevonden. Laten we hopen dat we
nooit zullen weten hoe de nederlanders daarop zouden reageren.

>Komrij gelezen over Dittrich (zaterdag NRC)? Aanrader.
Donderdag NRC, lekker, heerlijk, zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig.