Fwd: D-Day reports; a cynic's view

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Aug 23 23:20:28 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk, wat maak je me nou, uiteraard is dit een aanval op de media, die
hier in de VS door zeer velen als te 'liberal' (de Amerikaanse
tegenhanger van 'conservative') wordt gezien, hoe gek dat in Europese
oren ook mag klinken. Dit is het beeld dat Fox News succesvol neerzet
("the spin stops here"), waarna een 'John Doe' uit Newnan, Georgia, zijn
eigen creativiteit erop los laat. Aardig gedaan, moet ik zeggen, maar
niet meer dan dat. Was het maar waar.

Groeten,
Mark Giebels