Donald Kalff

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Aug 23 18:30:20 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<-----Original Message----->
>From: Henk Vreekamp
> Zo. Ik zou zelf kunnen starten met commentaar. Maar ik wacht af, en
denk er
> zelf nog eens over na.

Heb een paar weken geleden het boek besteld via Proxis in Belgie, want
hier in de VS heb ik het niet kunnen vinden. Heb het nog net ontvangen
dus wacht ik nog even met je mee. Maar mijn eerste reactie lijkt me
redelijk accuraat afgaande op de door jou samengevatte hoofdpunten van
dit artikel. Zijn analyse lijkt me overigens interessanter dan zijn
conclusies, die me inderdaad nog steeds erg aan het CDA doen denken.

Groeten,
Mark