Netwerken uit, achterkamertjes in

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sat Aug 21 01:18:35 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk we zitten blijkbaar op een andere golflengte. Jij focust slechts op
het beschrijven van het heden, waarin je die netwerkstructuren nog niet
(succesvol) geimplementeerd ziet (daar ben ik het wel mee eens), terwijl
ik filosofeer over structuren voor de toekomst.

Overigens mag je me uitleggen hoe een structuur gekenmerkt door
dynamisch herstructureren vastgeroest kan zijn/worden.

Groeten,
Mark