Netwerken uit, achterkamertjes in

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Aug 20 09:06:57 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Ik kan kort zijn: jouw netwerkidee kan zelf ook een afkeuringswaardige
"vastgeroeste structuur" zijn. Dat je dat niet kunt overwegen, komt
mogelijk door het feit dat je een idealist bent. En dat zijn... Kortom, ik
ontken niet dat er netwerken zijn, maar ze produceren slechts een deel van
de realiteit, en ik zou niet weten welk.

hv,u
--------