steekspel

Thu Aug 19 15:16:35 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On donderdag, aug 19, 2004, at 14:58 Europe/Amsterdam, Raimond de Tempe
wrote:

> Heren toch,

Dag Raimond,

> willen jullie het steekspel nu eindelijk toch eens voortzetten in de
> private
> sfeer!

Hein uit hier forse beschuldigingen aan mijn adres.
Aldus tast hij mij tegenover meer dan tachtig
ontvangers aan in mijn eer en goede naam.

Ik mag hem dan toch op deze lijst verzoeken, op
zijn minst eens enige onderbouwing te leveren bij
zijn beschuldigingen?

Ik vraag het je maar recht op de man af Raimond:
waarom heb *jij* Hein niet opgeroepen om zijn
beschuldigingen aan mijn adres te onderbouwen
of in te trekken?

> Want Hein kanhet niet laten te prikkelen. En ja hoor, met 100%
> voorspelbaarheid komt Erik weer.

Als Hein het niet kan laten om mij te beledigen en
te kwetsen, ligt het dan niet voor de hand dat je
je tot *Hein* richt, en hem verzoekt daar mee te
stoppen?

(Ik zou weleens willen zien hoe jij zou reageren indien
je hier jaar in jaar uit door Hein fors wordt beledigd
en vals wordt beschuldigd.
Vanaf de zijlijn is het altijd makkelijk praten.)

> En Erik, als jij wat te vertellen hebt in zaken die niets met  'jullie"
> relatieconflict te maken hebben, ben je best leesbaar.

Sterker nog: ook als ik in ga op de beschuldigingen
van Hein, of op zijn huichelachtige praatjes over
regentesk optreden, ben ik best leesbaar.
Ik ben nu eenmaal een veel beter schrijver dan de
immer de behangerskwast hanterende Hein.

> Relatieconflicten horen hier niet.

Waaruit blijkt eigenlijk dat het hier gaat om een
relatieconflict?
Ik heb helemaal geen relatie met Hein.

Hein heeft een hekel aan huichelachtigheid.
Diezelfde Hein maakte zich als bestuurder
schuldig aan het gedrag dat hij hier op de
lijst tal van anderen verwijt. Geheel in de
geest van Hein is het dus als ik vervolgens
Hein met zijn eigen huichelachtigheid om
de oortjes sla.

Als Hein daar niet tegen kan, dan moet hij
misschien eens wat minder huichelen.

In het wilde weg om je heen gaan slaan en
beschuldigingen uiten die je vervolgens
helemaal niet kunt onderbouwen, lijkt wel
spectaculair, maar kan toch echt niet door
  de beugel op een discussieforum. Daar
gaat zo'n forum inderdaad aan kapot.

> Op Ongehoord.nl maken in de kiem
> opduikende relatiestoornissen de helft van de discussies al volstrekt
> oninteressant.

Dat kan mij moeilijk worden verweten, want
ik volg die club helemaal niet.

Erik vdMb