Gelukswens aan kabinet

Tue Aug 17 12:56:48 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>
>Schiet je niet wat te veel uit je slof? Je mag niemand dood wensen, toch?!

 Ja, je hebt ergens wel gelijk.

 Waar het om gaat is dat dit kabinet louter haat uitstraalt en haat oproept.
 Ik mag ze dan niet echt dood wensen maar als ze gepakt worden door zo'n
 club met een moeilijke arabische naam, dan sta ik te juichen net als bij
 Fortuyn.
 Mijn vader denkt dus terug aan de tijd dat hij tijdens WO-II ondergedoken
 zat voor lieden als Kamp; Kamp op de TV ervaart hij als een bedreiging.
 Daar wil je dus gewoon de mitrailleur overheen halen. Dat roept zo'n engert
 (lijkt'ie qua uiterlijk ook nog eens op Janmaat) op met z'n gedrag.

 Merci nog voor je duiventip. Momenteel geen last trouwens.