Interview met gekke Hoogervorst

Hein WvM heinwvm at CHELLO.NL
Tue Aug 17 10:11:24 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:14 16-08-2004 -0700, Mark Giebels wrote:

>Alles is toegestaan, is alleen erg elitair en weinig overtuigend als je daar geen democratische legitimatie voor hebt.

Wat een onzin. Je mag in een uitwisseling van opinie best voor anderen spreken, zelfs als daar geen democratische legitimatie voor bestaat.

>Wat dat betreft is je voorbeeld van de vakbonden dan ook slecht gekozen....

Welk voorbeeld van "namens anderen spreken" wil je dan? Dat er een een democratische legitimatie moest bestaan is een argument dat je pas later hebt ingebracht, het ging primair om "namens anderen spreken".

>En de wedstrijd 'wie is de grootste stalker?' is weer begonnen. Hou toch op man!

Dit geen kwestie van stalken maar van weerstand tegen huichelarij. Als iemand met een grote bek iets openbaar aanvalt, en tegelijkertijd zich stelselmatig schuldig maakt aan hetgeen hij aanvalt, dan is dat lachwekkend en huichelachtig. En ik kan niet tegen huichelaars, dat zeg ik namens allen die óók niet tegen huichelarij kunnen [;-0].
Dus, helaas voor jou, ik hou niet op.