Gelukswens aan kabinet

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Aug 16 18:28:44 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>

>  Ik zag in 1 van die krantenartikelen die ik heb doorgenomen
>  http://www.trouw.nl/nieuwsenachtergronden/artikelen/1092549229483.html
>  dat...

>  Gisteren op bezoek bij m'n vader ook zoiets in het Journaal gezien.
>  Ik ga dus over m'n nek van deze lieden, m'n vader kreeg een halve
>  attack toen het smoel van die rat van een Kamp op TV kwam...

Vindt je gek. Ik las ...
"
Het is sinds vorige week onrustig in Moethanna, de
zuidelijke provincie waar de 1250 Nederlandse
Sfir-militairen actief zijn. Oorzaak zijn de gevechten
tussen Amerikaanse militairen en milities van de radicale
sjiitische leider Moktada al-Sadr.
..
"

...  en wat nou 'sinds vorige week onrustig'. Het is al
tijden onrustig in Irak. En oorzaak zijn de belabberde
oplossingen van het westen voor conflicten aldaar.

[...] (Kabinet)
>  Dit tuig is goed voor afschot. Dit heeft niets meer met democratie te
>  maken, deze viespeuken zijn door en door rot.

Ja jammer dat D66 zo'n fatsoenlijk partij geworden is.

>  Politici gedragen
>  zich als beesten en D66 vindt het allemaal prachtig.

Het ziet er naar uit, inderdaad.

 > Het kabinet moet
>  en zal z'n dodemans-rit uitzitten...

Als het dan de aller, aller laatste keer is ......

>  Onder het bovenstaande artikel staan prachtige ingezonden brieven !
>  Gewone burgers die de waarheid spreken na al die leugens van die rotte
>  'democraten' daar in Den Haag.

Ja heerlijk; "De bevolking van Irak, Al muthana in het
bijzonder, zou ons zien als bevrijders ipv bezetters. Dit
hebben we inmiddles gemerkt."

> Dat het dappere Irakeze volk zich met succes moge
> verzetten tegen het inter-nationale terrorisme van het
> Westen.

Zouden wij het zelf anders doen? Ik denk het niet, en het
maakt denk ik niet uit waar vandaan de terreur komt.

Henk Elegeert