Inefficiente Hoogervorst is mij een zorg

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Sun Aug 15 15:08:02 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Dat betekent dat er nog meer onzin in het pakket komt dan thans al het
>  geval is.

Marc,

Waar haal je dat nou weer vandaan?

Moeten de wetten van vraag en aanbod door Dr. Marc-Alexander Fluks
hoogstpersoonlijk gecorrigeerd worden door eventuele "onzin" te elimineren?

De minimale eisen die aan een ziektekostenverzekering gesteld mogen
worden omvatten toch alleen maar de aantoonbaar effectieve zorg?

De rest is optioneel en mensen die er niet voor kiezen betalen er niet
aan mee. Als er een markt is voor "vage therapietjes" dan heb ik daar
geen bezwaar tegen. Misschien blijkt rolt daar dan nog wat nuttigs uit
voor iedereen, wie weet.

Ik probeerde in mijn posting een manier aan te geven waarop goede en
betaalbare zorg mogelijk is, dan is je reaktie toch wel wat
teleurstellend vind ik.

Bart Meerdink