Postdemocratisch

Tue Aug 10 11:15:18 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl>
>Zolang het tij niet wordt gekeerd, is het misschien zinvol als kritische
>burgers hun staat gewoon behandelen als een opkomend terrorist

 Het enge is eigenlijk dat steeds meer mensen aannemen dat Bush herkozen
 gaat worden simpelweg omdat er opnieuw met de verkiezingsuitslag geknoeid
 gaat worden...

 Mocht Bush oplazeren, dan is het afgelopen met Balkenende. Van de kant
 van de States zal zo'n pikkie als JPB louter minachting ten deel vallen
 met z'n kontkruiperij bij Bush.

 Het is niet onmogelijk dat D66 weer bij zinnen komt als blijkt dat de
 kwalijke rol die JPB in de politiek heeft vervuld, is uitgespeeld.
 Oftewel: de koers van D66 wordt momenteel bepald door Bush en z'n neo-
 conservatieve bende.

 Als Bush zogenaamd wel 'herkozen' wordt, lijkt mij alles gelegitimeerd
 om de bende van JPB op te ruimen.