Balkenende oorlogmisdadiger: Van Agt over de dam

Fri Apr 23 23:14:38 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>
>Het is daarom ook de taak van de verantwoordelijken van deze oorlog om
>die extremisten geen vrij spel te geven.

 De verantwoordelijken voor deze oorlog ZIJN de extremisten. Dat is nu
 juist wat er mis is. En daarom gaat het dan ook mis en daarom gaat het
 steeds meer mis.

>Doe je dat wel, bijvoorbeeld door weg te lopen als het vuur je te heet
>aan de schenen wordt, dan vererger je de situatie voor de Irakezen nog
>meer,

 Ik geloof er geen bal van. De Kurden, waar het op zich nog wel zou
 kunnen, staan zelfs aan de kant van de coalitie (zolang die daar nog
 zit).

>Blijft toch fascinerend om dagelijks een update te krijgen van de
>generaals ter plaatse over de voortgang en de successen.

 [Bedoel je dit ironisch ?]

 Dit is toch allemaal fake ? Ik zag zoiets laatst bij CNN. Alles
 ging prima en zo. Was er zojuist (om de hoek ?) een hotel ontploft.

 CNN is trouwens een vreselijke propaganda-zender als het om dit
 soort dingen gaat. BBC World is dan toch echt een tikkeltje
 beter (objectiever).

 Wat moet er voor jou gebeuren op het slagveld zodat jij je mening
 bijstelt ? Veel Nederlandse doden, veel oorlogsmisdaden bedreven
 door Nederlanders, meer dan 100000 burgerslachtoffers ? Zeg het
 maar... waar ligt voor jou de grens ?