Elzinga

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Apr 23 10:01:25 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Fritz,

Het is nog veel erger, soms. Gister hielp ik een leuke dame uit haar jas.
Voordat ik daarop mijn parkeerpas te voorschijn kon halen, had zij al een
parkeerboete van 46 euro op de voorruit. Een troost, ze beschouwde het als
een verkeersongeval zonder verdere schade. Hoe je te wapenen? Tevoren even
bellen om het parkeren onmiddellijk te regelen. Een dure civilisatie-les.

hv,u
------