Balkenende oorlogsmisdadiger (was: Zembla)

Sat Apr 17 13:08:23 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ger <gmw.arts at HOME.NL>:
>Ik zie op het forum van D66 nogal wat opwinding onstaan nav de uitzending van
>het programma Zembla. Als het allemaal waar is en dat lijkt er erg op is het
>nogal wat. Op de site van de Zembla staat het verslag en kan je het programma zien.

 Zie:
 http://www.omroep.nl/vara/zembla/

 Balkenende is domweg een oorlogsmisdadiger. Niet alleen verantwoordelijk
 voor de verwoesting van de Nederlanse maatschappij maar ook medeverant-
 woordelijk voor misdaden van zijn 'coalitie' in Irak. De moord op ongewa-
 pende burgers als op wel-bewapende verzetstrijders. Dat los men echt niet
 op met het leggen van een krans op de vierde mei... Balkeneinde en de
 zijnen behoren dan ook vervolgd te worden wegens misdaden tegen de mens-
 heid. Tja, dat krijg je ervan als je achter een alcoholist aanloopt.

 Overigens lijkt het mij niet verstandig als de UN deze zaak op zich gaat
 nemen. Dan dreigt ook deze organisatie een werktuig van het westen tegen
 de arabische wereld te worden, net als de NATO. Met als gevolg: einde UN.

 De zaak in Irak dient domweg ineen te storten. Irak een islamitische re-
 publiek met de ayatolla's aan de macht en de verantwoordelijken in het
 Westen voor dit echec achter de tralies. Het liefst levenslang.