Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis: vervalsing eigen kadasterstuk

Sat Apr 17 12:41:07 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder:

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>:
>Leest lekker weg inderdaad ;)
>500 Internal Server Error
>'xobj.documentElement' is null or not an object.

 Ai - bij mij werkte wel (Mozilla browsertje onder Linux, daarmee
 kom je door webpagina's die gemaakt zijn van gewapend beton). Ik
 heb de zaak even gedownload en hij staat hieronder.

 Het gaat dus om de betrouwbaarheid van het BVA-systeem. De tegen-
 partij gebruikt het (vervalst het zelfs) en noemt het 'het kadaster'
 (hetgeen een leugen zij). De betrouwbaarheid wordt echter door de
 Gemeente Amsterdam zelf aangevochten; de PostScriptprint van dit
 persbericht zal ik ook maar aan de rechter geven.
                                                              :-)

Bron:   Gemeente Amsterdam
        Persbericht 151