Papoea's en Stropoppen

Wed Apr 7 12:07:38 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Olav,

Je spreekt me aan, dat mag, je voelt je persoonlijk aangesproken door
kritiek op "oud-links" of wat de linkse kerk heet, niet op argumenten en
openheid gebaseerde bijdragen uit vrijidenkende mensen maar een gesloten
kringetje elkaar de baantjes en balletjes toespelende kliekjes. Ik ben zelf
ook links en rechts, liberaal, een echt oud-D66-er... Was eerst lid van de
SP, hier bekend... Ik verzet me slechts tegen het demoniseren van
weldenkende mensen als Cliteur, omdat hij het falende oud-linkse
immigratiebeleid en meer onderuit schoffelt. Ik ontkom er niet aan man en
paard te noemen en noem zoveelmogelijk de individuele mensen die hun
bijdragen leveren aan het proberen monddood te maken van onafhankelijke
denkers... Ik heb niets tegen links, rechts, geloof, jou, al ben ik zelf
overtuigd liberaal... Maar ik heb veel tegen de georkestreerde pogingen van
oud-ministers met hun vriendjes in de media om een heldere geest als Cliteur
onschadelijk te maken, door hem gevaarlijk te noemen, onschadelijk in hun
persoonlijke belang... Degenen die dat proberen immers zijn soms meer dan 20
jaar verantwoordlekjk voor het falende immigratiebeleid in Nederland
envoelen zich erg in hun kruis getast dat ze door de mand zijn gevallen de
laatste jaren... En er nu eindelijk debat en beleid tot stand komt dat zij
zo lang hebben weten tegen te houden. met alle ellendige gevolgen voor
Nederland en allochtonen van dien.

Fritz