Paul Bernard Cliteur

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Tue Apr 6 23:25:20 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:
> Feiten en meningen zijn strikt te scheiden.

Jahhhh, doe jij dat ook?

> Alleen degenen die argumenteren ontberen verdraaien de feiten, helaas
> doen de Nederlandse media dat tegenwoordig ook, niet alleen via hun
> columnisten. Mensen baseren hun meningsvorming op de informatie die
> ze ontvangen.
> Als media die een betrouwbaar imago faken feiten verdraaien, al dan
> niet in columns, kan dat enorm gevaarlijk zijn...
> Geen plus dus maar een groot schandaal, het verval van de Nederlandse
> media...

Of een groot verval van de nederlandse opinie? If all else fails, try
shooting the messenger....

> En ik had het niet over iets als een mening van een ander een onjuist
> feit noemen...

Ik heb 't artikel gelezen. Het ging /zeer/ nadrukkelijk om een opiniestuk.
Sorry dat jij dat onderscheid niet kunt of wilt maken.
Een ieder is gerechtigd tot zijn eigen opinies. Ook ik, en die vorm ik na
kennisneming van vele anderen, onder meer diegenen die in opiniebladen zijn
geuit.

Blijft staan dat ik vind dat Cliteur gewoon door moet gaan met het uiten van
zijn opinies. Ook al ben ik het geregeld met hem oneens.
Laten we met z'n allen maar weer és aan die uitspraak van Voltaire
denken....

Martin

> Fritz

<knip>