Kut-racisme

Olav Lavell olavell at XS4ALL.NL
Mon Apr 5 13:07:03 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op ma 05-04-2004, om 12:02 schreef Henk van Lingen:

> En voor Olav: die grens ligt natuurlijk niet bij 18 jaar. De ellende
> vind plaats zo in de leeftijd 4-8 jaar. De lagere school lijkt me dus
> een vanzelfsprekende grens.

Is daarna het gevaar geweken? Of zal de Somalische moeder, die graag
haar dochterlief zou laten "besnijden", gewoon even gaan wachten tot
dochterlief de leeftijd heeft bereikt dat er niet meer gecontroleerd
wordt?

> Ik weet niet of er op middelbare scholen ueberhaupt schoolartsen
> rondlopen.

Ik wist niet eens dat ze op lagere scholen nog rondlopen. Valt alweer
mee, je verwacht erger met al die bezuinigingen...

--
Met vriendelijke groet,
Olav.