hoi

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Tue Sep 30 13:42:48 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat is nu wat ik noem 'een contradiction in terms' Douwe

1<Iemand vliegen af gaan zitten vangen over spelling is goedkoop en draagt
niet toe aan de discussie.>....

( inderdaad Douwe, bv" bijelkaar", dat je als 1 woord schrijft, als we het
toch over lagere school hebben..)   .... en verder....

2<Bezwaarlijker vind ik overigens dat de zin slecht geformuleerd is, de
aanhalingstekens niet bijelkaar aansluiten en het feit dat taalcorrectie
gebruikt wordt alsof het zou betekenen: correct proberen te schrijven>

Dus de pot(eerste uitspraak) die de ketel(uitspraak 2) verwijdt zwart te
zien.

Daarnaast heb ik "taalcorrectie" tussen aanhalingstekens gezet, wat al
aangeeft dat het een gerekt begrip naar èigen uitleg, en dus geen "feit",
zoals jij me toedicht, met een uitleg erbij, die je zelf stelt, maar niet
omvat wat ìk ermee bedoel... dus je stopt mij, ondanks dat het correct
gespeld is, conclusies in de mond, die je zelf getrokken hebt, wat ik in
principe erger vindt dan een schrijffout.

En vervolgens eindig je met een algemene dooddoener als "laten we ons
bezighouden met de inhoud van "de discussie"... Welke discussie, of God
bestaat of niet, wat is "De Discussie" .

Een discussie bestaat uit 2 afwijkende punten/meningen, en wat 'De
discussie' is, ben ik erg benieuwd om te horen, dan komen we The Meaning of
Live ook nog tegen, alleen prefereer ik Monty Phtytons' versie boven de
Meaning of live qua Prinsjesdag, wat eigenlijk THe Minimum Life als
discussiepunt moet hebben...

En echt Douwe, ik vindt het helemaal niet erg als mensen af en toe mijn
taalgebruik corrigeren, dat geeft alleen maar aan, dat er iets bij mij te
verbeteren valt, en inderdaad, een schrijffout hier en daar, tijdens het
typen ingeslopen, is vele malen te preferen, dan verdraaide conclusies, die
iemand in de mond gelegt krijgt....

Dus Douwe, zwengel jij "De Discussie" maar aan, dan reageer ik zoveel
mogelijk met correct taalgebruik....

K-PAX