i don't care, but since you do,..............

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Tue Sep 30 12:09:27 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

And hòw shall I piss "AWAY" off, OH Great Master.......

En wilde je inhoudelijk ook nog wat zeggen, of heb je met samengeraapte
proleten-engels alleen maar te melden, dat je niks te melden hebt..
..kan je ook in je proleten-nederlands doen, hoor Karst, want zelfs slang is
aan grammatica onderworpen, als je het schrijft, maar misschien heb je dat
gemist, toen je uit je grot kwam rollen.

En de simpelste dingen zijn soms het moeilijkst te bevatten, zelfs als het
om een twat gaat...

En ik ben een simpele twat...hahaha, als ik mijn nederlands in engels
vertaal, dan staat het er ook als engels, en niet een nederlandse zin
verengelst....
 Ik vermoedt dat jouw memblix "Piss "AWAY" off will ya", is ontstaan uit de
zinnen 'rot een eind heen, wil je, en het amerikaanse piss off, will ya...
wat je met je proletenkennis van de amerikaanse taal òòk nog een vermangeld
heb tot een zin waar iedere amerikaan je ronduit mee uitlacht...
Dus Karst, als je volgende keer de voor jouw blijkbaar moeilijke taak
uitvoert, van het uitschelden van mensen in een andere taal, neem dan in
ieder geval de moeite om het even op te zoeken hoe je het schrijft.... want
nu lig ik eerlijk gezegd al in een deuk door je eigen proletengehalte,
voordat de belediging de kans krijgt om door te komen...

Dus deze simpele twat begrijpt nog beter wat je zelf FOUT gespeld heb, dan
de ignorant moran die het geschreven heeft.

Dus heel erg amusant, bedankt voor het vermaak Karst, en ik kijk uit naar je
volgende welgeplaatste blunder...Kan niet lachwekkend genoeg zijn..

Zie je bij het volgende wapengetwatter....

Doei.

K-PAX