strafbaar wegens opruiing uitlokking of vrijheid van menigsuiting

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Mon Sep 29 20:03:05 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het militante karakter wat een aantal depro's er op na houdt begint mij toch
ook te irriteren
http://www.groenfront.web-log.nl/index.log?ID=43422
is dit gewone vrijheid van meningsuiting?

louis de wit

Hoe & waarom
Ik kreeg veel mailtjes binnen over mijn symphatie voor Volkert van der
Graaf. Is het vermoorden van een mens geoorloofd? Ik kan er kort over zijn.
In sommige gevallen is moord een oplossing om je idealen te verdedigen. De
extreem rechtse politicus Pim Fortuyn was een bedreiging voor de idealen
voor hen die de natuur een warm hart toedragen. Bovendien liet hij zich
duidelijk uitspreken tegen de instroom van allochtonen in Nederland. Volkert
begreep dit gevaar als geen ander en ondernam actie, wetende dat dit een
toekomst met vriendin en kind ernstig zou verhinderen. Daarom ondersteun ik
de actie om brieven te sturen naar Volkert om hem een hart onder de riem te
steken en nog belangrijker.... dat hij er niet alleen voor staat. Afgelopen
weekend hebben we een bijzondere kaart gestuurd met de namen van alle
leflaven van het Entenwoud. Er is dus niets mis met Volkert, er was juist
iets mis met de idealen van Pim. Nu Pim er niet meer is zwakt ook alle
kritiek weer af van milieubeschermers. Brieven en kaarten kun je sturen
naar:

Volkert van der Graaf
reg.nr. 3394879
Demersluis 4/1
HJE Wenckebachweg 48
1096 AN Amsterdam

Laten we eendrachtig zijn en hem niet vergeten in onze strijd.

Geplaatst door Peter