Manipulatie met "middenklasse"

blood simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Sun Sep 28 21:45:17 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In ieder huis hetzelfde kassie, maar in ieder hoofd een andere ontvanger!!!
Het kassie is niet het probleem, dat heeft "GOD" al uitgevonden, het
probleem is, dringt het wel door tot al die kassies die naar die kassies
zitten te luisteren, dat niet het kassie waar het geluid uitkomt de mening
vormt, maar het kassie dat het geluid ontvangt....

Fahrenheit voelen we nu al te heet, Westers is Europees, niet
AMerikaans....Het Marshall-plan in revisie... de maatschappij op de korrel,
politiek is het idee dat feitelijk het rendements vol werkt tot een
probleem, de sociale waarde van de maatschappij is de aankleding, niet de
kleur van de partij, of de tijdelijke populariteit van een tendens in de
samenleving....Regeren is vooruitzien, maar dàn pas, als je achteruitgekeken
hebt....

Het woord staat vast... als zen tot het Hutchinson's effect...Zen is als
toeval tot chaostheorie beheerst....Alle woorden zijn subjectief tot de
uitlegger, de feiten staan vast voor iedereen...

........... Welke kant WILLEN we op, op LANGE TERMIJN,.... DE EEUWIGE JEUGD
...is in principe al haalbaar, binnen deze eeuwspanne, als we het zouden
WILLEN....

 we hebben ALLES in huis om de wereld in te richten op een POSIVIEVE
NATUURLIJKE MANIER, maar verkiezen om op korte termijn besluit, wat we op
lange termijn toch niet kunnen en hoeven betalen....(zeg nu eerlijk, als ik
in mijn graf lig, met 2 miljoen schuld, wie komt me dan nog
halen!?!?....Hetzelfde geldt voor DE NATUUR, als ik iedere dag in mijn vette
diesel naar mijn op olie en kolen gestookte kerncentrale rij, en als daarom
gaat de wereld zoals we die kennen en beminnen, voorgoed verloren is, wie
komt mij daarvoor uit mijn graf halen !??!
 Niemand toch, en al graaf je me op, ik ben toch al dood, so who gives a
shit...and more important, is it pure natures shit!?!?!?!

Dus vandaag staan we 13e of 15e op èèn of andere materialistische
welvaartslijst, wat een zorgen, boehoehoe...en volgend jaar staan we 8e,
hoezee, halelujaaaaaaaa....We kunnen weer 2 x per jaar op
vakantie....maar,,,,

     WELVAART IS GEEN WELZIJN....zoals de gekken en dwazen in A'dam al  op
de rationele geluidswering langs de snelweg spoten.....

Lang leve DE HAARLOZE AAP.............

Maar niet als hij de loop van zijn pistool in zijn bek steekt.... Gen-tech
en de Mens...apen met pistolen....Russische Roulette op de beurs.... Een
fortuin of 12 MONKEYS...

..Als ik mijn pensioen maar haal, eer ik in mijn graf lig, en ik moet een
hele dure steen hebben, ANDERS ZIET NIEMAND HOE LANG IK DOOD BEN, VÀNDÀÀR
dat ik dat goede pensioen moet hebben....dat er dan niemand meer is om die
steen te zien, omdat ik die dure steen ÒÒK met aandelen in
gen-tech/kernindustrie/wapenindustrie/chemische industrie/fosiele
brandstoffen/land-water-en-luchtvergiftiging en andere korte-termijm
belangen heb betaald...

DAN SNAP JE NATUURLIJK WEL, dat ik zo gauw mogelijk een aandelen wil in de
voorgenoemde industrieën wil, om een goed pensioen te krijgen, SNEL nog de
aankomende roofbouwgevolgen van de MENS op PLANEET AARDE te ontlopen,
maar...ik wil wèl een dure steen op mijn graf, want ik heb goed geïnvesteerd
tijdens mijn leven, en dat moet iedereen kunnen blijven zien, ook al is dat
de reden, dat niemand hem ooit meer ziet..................

De natuur heeft al 5 miljard jaar gespild, zonder te morsen   ... ,,, ...

Laat de mens nu gaan morsen ,,, ... ,,, zonder te spillen.

K-PAX