Solidariteit nieuwe-stijl

Fri Sep 26 11:23:56 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 10:30 26-09-2003, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> en Karst de Jong <karstdejong at YAHOO.CO.UK> reageerde met,

Karst de Jong?

Dat is toch die halve gare die schijnt te denken dat Michiel
Couzijn en ik een en dezelfde persoon zijn? (1)

Die een discussie denkt te beslissen door mijn incestverleden
in de strijd te werpen (2), en mij zonder enige onderbouwing
van samenzweringstheorien te beschuldigen? (3)

Of verwar ik hem nu met Hein van Meeteren? :-)

Erik vdMb

(1) http://www.d66persweb.nl/forum/read.php?f=2&i=14835&t=14611
(2) http://www.d66persweb.nl/forum/read.php?f=2&i=14793&t=14611
(3) http://www.d66persweb.nl/forum/read.php?f=2&i=14778&t=14611