Burgemeesterspost

Jan Stehouwer fam.stehouwer at WXS.NL
Tue Sep 23 09:13:15 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geachte lijsters,

Als ex-D66 lid weet ik niet meer wie en wat over burgemeesters
gaat in de club of wie ambities heeft. Ik probeer dus via dit kanaal
erop te wijzen dat per 1 oktober de vacature van Burgemeester van
Delfzijl wordt opengesteld. Er is een zo uitgebreide profielschets
dat vrijwel iedereen eraan kan voldoen. Partij voorkeur is er niet,
men wil kwaliteit  (wat dat ook mag zijn). Edoch, voor mijn gevoel
zou een dame van begin 50 met flink wat bestuurlijke ervaring en
een flinke verbale begaafdheid hoge ogen kunnen gooien. Zo
iemand moet toch binnen D66 te vinden zijn. Er zal een referendum
worden gehouden.

Groeten,

Jan Stehouwer