G-21

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Sep 20 03:28:42 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

j.hoek20 at chello.nl wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Je kan er donder op zeggen, dat iedereen die de afgelopen
> 50 jaar door Amerika en de EU een poot is uitgedraaid als
> land, in de G-21 zitten, en terecht, eindelijk een blok
> tegen de mondiale paternalistische, koloniale,
> regeerstijl van Het Westen.

Iedereen?
Ik zou je graag geloven, maar er zijn echt veel meer landen
die een poot zijn uitgedraaid dan deze 21 (23 inmiddels)

Er schijnt ook enorm veel druk te zijn geleverd op
verschillende van die deelnemende landen.

 > Ik hoop dat al die
> leeggetrokken, marktonderdrukte pauperlanden het voor
> elkaar krijgen, om hun eigen zegje nu ook eens in
> mondiaal beleid kunnen omzetten.......

Ja, ik begreep derhalve ook de opmerkingen van Brinkhorst
ook niet.

> Dus van mijn kant, sucses ," 3e wereld EG" ,  ik hoop dat
> ze er wat van maken,

Van mij ook .....

 > al was het alleen maar omdat wij er
> voor hun 50 jaar lang niks van gemaakt hebben....

Mij een wat vreemde motivering.

Henk Elegeert