WAO

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Fri Sep 12 20:42:11 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

Het kabinet wil de WAO beperken tot diegenen die 'helemaal' niet meer
kunnen werken. Daarvoor ben ik hier in de VS voor een premie van 0.4%
privaat verzekerd. Een premie die mijn werkgever trouwens betaalt. En
daarvoor krijg ik bij totale arbeidsongeschiktheid 75% van het
laatstbetaalde loon (tot ik de pensioensleeftijd heb bereikt, ongeacht
mijn leeftijd!).

Ik ben benieuwd hoeveel de WAO premie in Nederland gaat worden en wat
iemand van mijn leeftijd (32 jaar) ervoor terug krijgt.

Groeten,
Mark Giebels