Roken in de horeca.

Blood Simple j.hoek20 at CHELLO.NL
Thu Sep 11 20:15:34 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Daarnaast bevat een pure wietjoint 2 x zoveel carinogene stoffen als een
> sigaret, en 3 x zoveel teer en 5x zoveel koolmonoxide.

<maar van tabak rook je al gauw honderd keer zoveel (rokers zat die 20
sigaretten per dag oproken, maar 1 zo'n joint is voldoende voor 5
mensen). Verder kun je je longen ontzien door de wiet op te eten,,of er
thee van te zetten (alleen dan duurt het een paar uurtjes voor je het
merkt..)>

Allemaal waar, maar waar blijft mijn "Roken is schadelijk voor de
gezondheid", op mijn wietverpakking. Waar blijft mijn "uit volksgezondheid
gedoogde Pestcidenwiet" zonder Pesticiden.

Het gaat erom, dat als de staat erkent dat wiet slecht voor de gezondheid
is, op de manier dat roken dat is, dan moeten ze dat ook op de verpakking
gaan zetten.
Dan zouden ze zich moeten gaan bemoeien met de verpakking van wiet uit
overheidswege, er nationale wetgeving(erkenning) aan moeten aanreiken, en
dat zou een eerste stap zijn op weg naar legalisatie, want als je de
verpakking verzorgt, wettelijk, waarom dan ook niet die pesticiden eruit,
dus zelf telen, ondanks de bezwaren van het paffende en zuipende buitenland.

Dus, hoe verder de staat zich van zijn eigen gedoogbeleid distantieert, hoe
veiliger het voor de staat is, kan het processen van 6 mln. houden tegen de
Cobra, en nog verliezen ook...is waarschijnlijk goedkoper, dan voor de
volksgezondheid van je burgers te kiezen....

En trouwens, wiet kun je ook via de Vaporizer gebruiken, een paintstripper,
die de wiet door een waterpijp verwarmt( en niet verbrand) tot 180 celcius,
waarbij de THC verdampt, maar er amper schadelijke stoffen vrijkomen.(95%
van de schadelijke stoffen die bij roken vrijkomen, ben je kwijt met de
Vaporizer, met hetzelfde, ik vind beter, effect).

Daarnaast kan je wietboter maken van wiet. Wiet hecht zich namelijk alleen
aan dierlijke eiwitten, dus Echte Roomboter (dierlijk) gebruiken).  !00 gram
toppen(knipresten) op 400 gram boter, de toppen een uur laten koken, na een
uur de boter toevoegen, en dan nog een uur laten koken, dan hecht de THC
zich aan de boter.

Zet na 2 uur de pan in de koelkast, en de boter hardt met de THC erin, 50
gram voor een cake, 3 gram per plak.

Veel chemo-therapiepatienten gebruiken de Vaporizer, om hun braakneigingen
te overkomen (Grinspoon, Marahuana, de Verboden Medicijn), ook in Nederland,
en mijn tante, die aan auto-imuum ziekte lijdt, gebruikt het als boter tegen
haar pijnen, wat haar ontlasting van de pijn bezorgt.

Ik vermeld dit, omdat Marahuana door de  aphotheek verstrekt wordt, maar
niet door het zieken- fonds vergoedt wordt, omdat de medicinale werking
"niet aan te tonen zou zijn", (generisch medicijn, valt niks aan te
verdienen, dus geen research door bedrijven, daarnaast is de grens tussen
genot en medicijn te vaag voor leken).

Nu kan je je Medi-wiet voor 10 euro de gram in de aphotheek halen,
gemiddelde kwaliteit, volgens de leverancier, en  3 x zo duur als de
coffeeshop, of de Stichting Medi-Wiet in Rotterdam....

Dus wie schiet daar nu wat mee op???

Een politieke vlieger, die al afgeschoten is voordat hij opgaat, een
Hindenburg als dode mus, een politieke en maatschappelijke dooddoener......
Echt conservatisme met een progressief laagje, een referendum zonder
bindende gevolgen, dus echt weer  EEN POLDERMO"DEL" COMPROMIS T tussen iets
helemaal niet uitvoeren, of die zekere mislukking dan toch lanceren, als
korte termijn headlines-winst, die toch geen zoden aan de dijk zet, .... een
zgn. "dweilen met de kraan open", besluit, dat hoe dan ook, binnendijks
wordt gehouden...

Kortom, wanneer houdt Farce BV., wat jullie paars 3 noemen, er nu eens mee
op, en laat eens wat tanden zien, beleid met tanden, ongeacht je
"buitenland"... en legaliseer nu eens, wat al jaren in achtertuin groeit...
JE EIGEN SHIT!!!!

Smoke 'm if you've got them, up yours!!!

K-PAX