Shootdoggies: D66

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Sep 9 14:45:53 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In het OESO-rapport kan je dat vinden. Ik heb daar geen link van. Ik weet niet
exact of alle landen meegenomen zijn. Maar we vallen buiten de top 10 en
volgens mij komen we op plaats 13 of 15 van de hele wereld. Je kan zeggen niet
slecht van de zoveel landen, maar de tendens baart me zorgen.

Groeten kees

 http://www.wanadoo.nl/